Ondernemersevent Groningen

Op maandagavond 16 november vindt het ondernemersevent plaats met Tweede Kamerlid Erik Ziengs. Deze avond zal gepresenteerd worden door tv-presentator Frits Huffnagel bekend van onder andere Wie is de Mol, BNR’s Zaken doen met en tegenwoordig zijn eigen programma “Frits” bij Omroep West. Iedereen is welkom om deze avond bij te wonen!

Ondernemers zijn motor van de economie en moeten alle ruimte krijgen om te doen waar zij goed in zijn: ondernemen! De gemeenteraadsfractie van de VVD organiseert daarom dit event. Zij wil weten waar ondernemers tegenaan lopen bij de overheid of wat juist heel goed gaat.

Het woord is deze avond aan de ondernemers. In korte gesprekken onder leiding van Frits Huffnagel zullen zij hun verhaal doen. Dit kan betrekking hebben op zowel lokale, regionale als landelijke issues, omdat al deze niveaus deze avond vertegenwoordigd zullen zijn. Naar aanleiding van deze gesprekken is er voor de aanwezigen ook de gelegenheid om vragen te stellen of ergens op aan te haken.

De VVD nodigt u van harte uit om bij deze avond aanwezig te zijn. Bent u ondernemer en heeft u een opmerking of een vraag die u graag behandeld wilt zien tijdens het event? De organisatie hoort het graag. U kunt uw vragen en opmerkingen invullen in het formulier rechts van deze pagina. We proberen de vragen zoveel mogelijk op de avond zelf te behandelen, maar mocht daar niet voldoende tijd voor zijn, zullen we u vraag achteraf per mail beantwoorden.

Heeft u nog vragen van organisatorische aard? U kunt ons bereiken via vvd@raad.groningen.nl

Het ondernemersevent in het kort:

Datum: maandag 16 november

Locatie: Huize Maas

Aanvang: 19.00 uur

Start event: 19.30 uur

Netwerkborrel: 21.30 uur

Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.ondernemers050.nl.

U kunt ons ook op Twitter volgen: @Ondernemers050

De VVD hoopt u deze avond te ontmoeten!