Werkbezoek: Hooghoudt Distillery in Groningen.

Met een breed gezelschap waaronder Tweede Kamerleden, de voorzitter van ONL voor Ondernemers: Erik Ziengs, Betty de Boer van SpiritsNL, Erik Jan Bennema hebben Rik Heiner en Ietje Jacobs - Setz een werkbezoek gebracht aan Hooghoudt Distillery in Groningen.

Hooghoudt Distillery is maar liefst 136 jaar oud, opgericht in 1888, en nog steeds een familiebedrijf. Hooghoudt Distillery maakt prachtige authentieke producten, volgens oude receptuur, waarbij het genieten voorop staat. Daarnaast gaat Hooghoudt Distillery mee in de tand des tijds door nieuwe producten te ontwikkelen waaronder een mooie Holland Gin, Sweet Spiced Jenever, mooie likeuren – puur of voor de cocktail -, mixdranken en zelfs een zero zero 24.