Bekijk nu ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022!

Het verkiezingsprogramma van de VVD Groningen - Haren staat online! Lees hoe wij de komende jaren willen werken aan een gemeente die goed is en goed blijft. Met voldoende betaalbare woningen, veilige straten en lagere lasten.

Dag in, dag uit zetten onze lokale politici zich in om Groningen nog beter te maken. De gemeente wordt bestuurd door gemeenteraadsleden, wethouders en de burgemeester. Op woensdag 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaatsnemen om jouw geluid te laten horen.

In dit verkiezingsprogramma staat ons idee voor de toekomst van Groningen. Je zult zien dat we duidelijke keuzes maken op het gebied van wonen, economie en financiƫn. Wij zijn optimistisch over de toekomst van onze mooie gemeente. Het is immers goed leven in Groningen!

Het programma vindt u hier.