De VVD Groningen in 2017

De Verlengde Schooldag 2.0, ijsjes uitdelen aan ouderen tegen de hitte en een experiment met parkeerplaatsterrassen. Dit zijn slechts enkele voorbeelden die het drukke en enerverende jaar voor de VVD Groningen kleur hebben gegeven. Zo bleef het vliegveld, Groningen Airport Eelde, behouden voor Groningen en wordt er de komende jaren in geïnvesteerd. Maar ook de permanente aandacht voor verkeersveiligheid mag hier niet ontbreken. Net als de afgelopen jaren hebben wij ons in 2017 ingezet om de stad bereikbaar, schoon en veilig te houden. In dit jaaroverzicht (bijlage) vindt u enkele voorbeelden van onze bijdrage hieraan.

De gemeente Groningen staat daarnaast aan de vooravond van een herindeling met in ieder geval de gemeente Ten Boer en naar verwachting de gemeente Haren. Deze herindeling zal in de komende elf maanden meer en meer op de politieke agenda komen te staan. Voor de VVD heeft deze herindeling al langere tijd aandacht. Daarom zijn wij actief in deze gemeenten in gesprek gegaan met inwoners over hun wijk, buurt of dorp/stad. Dit zullen wij ook in 2018 blijven doen en blijven wij ons inzetten voor een schone, veilige en werkende stad. Speelt er dus iets in uw omgeving wat u graag wilt meegeven of onder de aandacht brengen bij onze Stadse VVD-politici? Laat u zich dan vooral horen door ons te mailen op vvd@raad.groningen.nl