Ken jij onveilige verkeerssituaties?

Op dinsdagavond 23 mei vond de hoorzitting over verkeersveiligheid plaats. Namens de VVD fractie waren verkeerswoordvoerders Max Blom en Sabine Koebrugge aanwezig. Tijdens de hoorzitting spraken veel vertegenwoordigers uit wijkorganisaties de aanwezige raadsleden toe. De input die (vooraf) opgehaald is via social media is  – met dank aan de griffie – verwerkt  in de bijgevoegde kaarten.

Mis jij onveilige verkeerssituaties op de kaarten waar wij zeker ook aandacht aan moeten besteden? Laat het ons via vvd@raad.groningen.nl weten.

In het najaar zal de raadscommissie Beheer & Verkeer spreken over de suggesties die tijdens de hoorzitting naar voren zijn gebracht.

Wij danken Buurtvereniging Badstratenbuurt, Buurtoverleg Oosterpoort, Platform de Wijert, Wijkcomité Helpman, Bewonersvereniging Goeman, Bewonersvereniging Piccardthofplas, Bewonersorganisatie HortusEbbinge , Vereniging Wijkopbouw Hoogkerk, Commissie Verkeer en Veiligheid Reitdiep, Wijkraad Paddepoel, Wijkvereniging Tuinwijk, Bewonersorganisatie Beijum, Bewonersvereniging De Scheepsraad Lewenborg, Wijkraad Oosterhoogebrug en Ulgersmaborg, Belangenvereniging MEERdorpen, Buurtvereniging Meeroevers, Adviescommissie Verkeer en Vervoer, Fietsersbond, Veilig Verkeer Nederland en alle Stadjers die via social media gereageerd hebben voor hun bijdrage.